Wizz Air Kapcsolat

A Wizz Air egy olyan légitársaság, amellyel gyakorlatilag nem lehet kapcsolatba lépni. Hivatalosan csak a 900 140 940-es telefonszámot használhatja, amelynek díja 0,6 eur percenként. A hívásokat csak angol nyelven bonyolítják.
A közösségi hálózatokon keresztül nem lehetséges a kapcsolatfelvétel.
Van még kérdés?
Ha bármilyen kérdése vagy észrevétele van a cikkel kapcsolatban...
10 megjegyzések
45 percig próbáltam törölni a járatot, de nem sikerült.Hogyan tudok kapcsolatba lépni az üzemeltetővel.Nagyon rossz szolgáltatási program. Ragaszkodom a járat törléséhez.
A www.wizzair.com oldalon talál egy kapcsolatfelvételi űrlapot. Vagy keresse meg a call center telefonszámát. Alternatívaként a webes csevegést is használhatja, hogy kapcsolatba lépjen egy ügynökkel.
Ha "ragaszkodik a lemondáshoz" egy vitafórumon, azzal nem ér el semmit. 😉
Kérem, mondja meg nekem, ha szeretnék egy gyermeket hozzáadni a foglaláshoz, van-e más lehetőség, mint a telefonos hívás - ez még nem volt lehetséges.
Chatbot - élő ügynök?
Szia, tudja valaki, ha megjegyzi a saját járatokat, ha visszakapja a pénzét?
Attól függően, hogy milyen tarifával vásárolták őket.
Én repülni Thesszaloniki Larnaca és kérnek tőlem a kézipoggyászom további 63 euró, mit mondhatok csak azt, hogy ők csövesek és segítsen nekem, ha tudod, van valami módja annak, hogy tegyen valamit?
Kapott valaki pénzt a wizz-től vissza?
Le kell írnia a konkrét helyzetet.
Tényleg lehetetlen frissíteni a szöveget? 1. két telefonvonal van, 2. nincs link a kapcsolatfelvételi űrlapra, 3. néha Messengeren keresztül lehet kapcsolatba lépni a Wizzzel.
Azt hiszem, magamnak fogok válaszolni.
A kihalás közeleg
A Wizz a weboldalukon található chat-en keresztül is felvehető a kapcsolatot, de egyes operátorok egyszerűen lusták, és a kérés elolvasása után megszakítják a kapcsolatot. Türelmesnek kell lenned. És tényleg nem értem, hogy az útmutató szövegét miért nem lehet frissíteni...
Nem akarok rossz híreket hozni, de ha a repülőtéri dolgozók sztrájkolnak, nem jogosultak kártérítésre a Wizz-től. Ha a Wizz nem erősítette meg a járattörlést, akkor jobb, ha felhívod a repülőteret, ahová úgyis repülni fogsz. Megértem a kiakadtakat, de ez a Wizz.
Úgy tűnik, hogy néhány Görögországból induló járat már nem elérhető a Wizz járatain erre az időpontra. A repülőtér felhívása valószínűleg nem lesz teljesen hasznos - amíg a Wizz nem törli, addig ezeket a járatokat úgysem lehet megváltoztatni.
A felhúzás gyakran elhomályosítja az ítélőképességet - egyébként nem tudom, miért szidja valaki a Wizzet egy vadidegen weboldalon, és miért követel kártérítést, amire nem jogosult.
És ezzel vége a mókának - a hisztis görög nő sértődötten távozott.
És most lett érdekes :-)
Nem értem, hogy a picsa miért jött ide nyafogni, amikor biztosan tudta, hogy mi következik és miért. https://en.wikipedia.org/wiki/Te...ns_in_2025
Ugyanez a helyzet nekem is, február 28-án 09:45-kor indul a járatom Athénból Budapestre, majd Budapesten át kell szállnom a Ryanair járatára Londonba. Úgy hallottam, hogy a légiforgalmi irányítók sztrájkolnak aznap. Nem kaptam semmilyen értesítést a wizz air-től a járat törlésével kapcsolatban, kérem, tájékoztasson, hogy törlik-e a járatomat.
A járatom 7:55-kor indult, 5:00-kor érkeztem. megcsináltam a check in-t, és vártam, hogy kinyíljon a kapu.
5 percig mentem, hogy vegyek egy palack vizet, és azt mondták, hogy a kapu zárva van, és nem engednek át. megsértettek, felemelték a hangjukat és nagyon durvák voltak.
Ez egy nagyon rossz élmény volt, és lekéstem a járatot.
Bár az útikönyv szerint "a Wizz Air egy olyan légitársaság, amellyel gyakorlatilag nem lehet kapcsolatba lépni". és "A kapcsolatfelvétel a közösségi oldalakon keresztül lehetetlen", ma is, mint már sokszor, sikerült kapcsolatba lépnem ezzel a légitársasággal, még a közösségi oldalakon keresztül is. Azt tapasztaltam, hogy a honlapon a két megszakított járat esetében (az egyik egy másik, kisebb, változás miatt, a másik csak úgy - gondolom, ez is jön) eltűntek az elfogadás, módosítás és visszatérítés lehetőségei, így a honlapjukon keresztül próbálkoztam a chaten keresztül, ahogy legutóbb is tettem (és fordítva, Messengeren keresztül). Úgy látszik, a chatbotjuk valami rosszabbra forduló változáson ment keresztül, így már nem kínált kapcsolatot egy ügynökkel, x-szer próbálkoztam vele. Így elindultam, hogy gyalázatosan próbáljak szerencsét a FB-on, ahol volt néhány jel arra, hogy lehetséges lenne az ügynökkel való kapcsolatfelvétel azon a hülye chatbot menüponton keresztül, de megakadtam az e-mail cím bejelentése utáni szakaszban. Egy idő után azonban újra próbálkoztam, és furcsa módon, miután megadtam az e-mail címemet a webes űrlapon, a Messengerben megjelent egy új üzenet egy valódi élő ügynöktől, aki, ami még hihetetlenebb, tényleg nagyon-nagyon gyorsan a kívánságaimhoz igazította a foglalásomat (mintha tényleg expressz lenne).
Nos, hogy ne hagyjam ki ennek a durván nem frissített útmutatónak a kritikáját, hozzáteszem azt az információt, hogy a jelek szerint már csak egy szám van a Wizz call centeréhez: +420225850035 a helyi hívás áráért és 15 eurós felárral a webes felületen külön is megoldható problémákért. "A hívásokat csak angol nyelven kezelik." Szintén nem igaz már. Az angolul beszélő ügyintézők a nap 24 órájában állnak rendelkezésre, de orosz, ukrán, lengyel, olasz, német, bolgár, román és magyar nyelven is lehet beszélni hétfőtől péntekig 9 és 18 óra között.