Wizz Air Kapcsolat
A Wizz Air egy olyan légitársaság, amellyel gyakorlatilag nem lehet kapcsolatba lépni. Hivatalosan csak a 900 140 940-es telefonszámot használhatja, amelynek díja 0,6 eur percenként. A hívásokat csak angol nyelven bonyolítják.
A közösségi hálózatokon keresztül nem lehetséges a kapcsolatfelvétel.
Van még kérdés?
Ha bármilyen kérdése vagy észrevétele van a cikkel kapcsolatban...
10 megjegyzések
Jó napot kívánok. Kérem, adjon tanácsot a következő helyzettel kapcsolatban: a wizz törölte a járatot, és minden utasát megkérte, hogy az indulás előtt szálljon le a gépről, anélkül, hogy bármit is megmagyarázott volna, és másnapra tette át a járatot, ami szintén nem történt meg. Hogyan kaphatom vissza a pénzemet, mert ez a cég nem biztosított szállodát vagy ételt, másik jegyet kellett vennem, taxival kellett mennem a barátaimhoz, hogy ott töltsem az éjszakát. A cég azt válaszolta, hogy még nem tudják, hogy visszatérítik-e a pénzemet a 2 törölt járatra szóló jegyre. Vagyis olyan pénzt költöttem, amit nem tudok visszaadni. Mit tegyek? Köszönöm.
Néhány hozzászólással lejjebb van egy link az űrlaphoz. Különböző kategóriák vannak - mind a törölt járat visszatérítésére vagy az EU 261/2004 szerinti kártérítésre, mind a kapcsolódó költségek megtérítésére vonatkozóan.
Gratulálok. Hogyan írjak levelet wizznek?
Először ki kell töltenie egy űrlapot a weboldalukon.
Nem találom, hol kell kitölteni az űrlapot a
Helló. Ma Nizzából Krakkóba repültem. Egy lány ült mellettem a 17c ülésen, összekeverte a hátizsákját az enyémmel (szinte egyformák voltak) és elvitte. Hogyan találhatom meg őt, vagy hogyan találhatom meg az email címét, ahol a jegyeket vásárolta?
Helló. Nem tudom, hogy itt megtalálom-e a választ vagy sem. Ma foglaltam két jegyet egy felnőttnek és egy gyereknek. Bemegyek a wizz mobilalkalmazásba, rákattintok a foglalás keresésére. Aztán beírom a kódot és a vezetéknevet, és megjelenik egy hiba: "A wizzair.com weboldalunkon csak 10 főnél több utast tartalmazó foglalásokat tud kezelni". Hogy értem, ha két jegyet foglaltam? Mi köze van a 10-nél több utashoz?
És mit jelent a világháló?
Online foglalást végeztem a weboldalon keresztül. De kiderült, hogy minden egyes jegyre külön-külön, pedig én egyszerre szoktam jegyet foglalni, és nem volt ilyen nehézség. A kérdés csak az, hogy a wizz mobilalkalmazás miért nem működik, és miért írja, hogy több mint 10 utas van a foglalási kódomon, holott csak kettő van.
Valami még mindig nem működik a Wizzairnél. Ez egy ilyen helyi folklór.
Bár az útikönyv szerint "a Wizz Air egy olyan légitársaság, amellyel gyakorlatilag nem lehet kapcsolatba lépni". és "A kapcsolatfelvétel a közösségi oldalakon keresztül lehetetlen", ma is, mint már sokszor, sikerült kapcsolatba lépnem ezzel a légitársasággal, még a közösségi oldalakon keresztül is. Azt tapasztaltam, hogy a honlapon a két megszakított járat esetében (az egyik egy másik, kisebb, változás miatt, a másik csak úgy - gondolom, ez is jön) eltűntek az elfogadás, módosítás és visszatérítés lehetőségei, így a honlapjukon keresztül próbálkoztam a chaten keresztül, ahogy legutóbb is tettem (és fordítva, Messengeren keresztül). Úgy látszik, a chatbotjuk valami rosszabbra forduló változáson ment keresztül, így már nem kínált kapcsolatot egy ügynökkel, x-szer próbálkoztam vele. Így elindultam, hogy gyalázatosan próbáljak szerencsét a FB-on, ahol volt néhány jel arra, hogy lehetséges lenne az ügynökkel való kapcsolatfelvétel azon a hülye chatbot menüponton keresztül, de megakadtam az e-mail cím bejelentése utáni szakaszban. Egy idő után azonban újra próbálkoztam, és furcsa módon, miután megadtam az e-mail címemet a webes űrlapon, a Messengerben megjelent egy új üzenet egy valódi élő ügynöktől, aki, ami még hihetetlenebb, tényleg nagyon-nagyon gyorsan a kívánságaimhoz igazította a foglalásomat (mintha tényleg expressz lenne).
Nos, hogy ne hagyjam ki ennek a durván nem frissített útmutatónak a kritikáját, hozzáteszem azt az információt, hogy a jelek szerint már csak egy szám van a Wizz call centeréhez: +420225850035 a helyi hívás áráért és 15 eurós felárral a webes felületen külön is megoldható problémákért. "A hívásokat csak angol nyelven kezelik." Szintén nem igaz már. Az angolul beszélő ügyintézők a nap 24 órájában állnak rendelkezésre, de orosz, ukrán, lengyel, olasz, német, bolgár, román és magyar nyelven is lehet beszélni hétfőtől péntekig 9 és 18 óra között.
45 percig próbáltam törölni a járatot, de nem sikerült.Hogyan tudok kapcsolatba lépni az üzemeltetővel.Nagyon rossz szolgáltatási program. Ragaszkodom a járat törléséhez.
A www.wizzair.com oldalon talál egy kapcsolatfelvételi űrlapot. Vagy keresse meg a call center telefonszámát. Alternatívaként a webes csevegést is használhatja, hogy kapcsolatba lépjen egy ügynökkel.
Ha "ragaszkodik a lemondáshoz" egy vitafórumon, azzal nem ér el semmit. 😉
Kérem, mondja meg nekem, ha szeretnék egy gyermeket hozzáadni a foglaláshoz, van-e más lehetőség, mint a telefonos hívás - ez még nem volt lehetséges.
Chatbot - élő ügynök?
Szia, tudja valaki, ha megjegyzi a saját járatokat, ha visszakapja a pénzét?
Attól függően, hogy milyen tarifával vásárolták őket.
Én repülni Thesszaloniki Larnaca és kérnek tőlem a kézipoggyászom további 63 euró, mit mondhatok csak azt, hogy ők csövesek és segítsen nekem, ha tudod, van valami módja annak, hogy tegyen valamit?
Üdvözlöm, kérem, hogyan érhetek el egy élő ügynököt a Wizzair csevegésén? a chatbot nem válaszol az "élő ügynök vagy beszélj az ügynökkel" lehetőségre. A kisgyermekemet egy másik személyhez kell rendelnem a foglalásnál....a rendszer automatikusan az első személyhez rendelte, de ő nem a szülője és nem repül.....
A Messengeren vagy a weboldalukon? Amikor az előbbin nem sikerült, az utóbbi mentette meg a helyzetet.