Swiss International Air Lines dióhéjban

A Swiss International Air Lines, közismert nevén Swiss, Svájc zászlós légitársasága és a Lufthansa Csoport tagja.
A társaság fő bázisa Zürichben van, ahonnan a legtöbb járatát indítja.
A Swiss Airbus A220, Airbus A320/321 típusú repülőgépekből álló modern flottát üzemeltet, a hosszú távú útvonalakon pedig Airbus A330, Airbus A350 és Boeing 777-300 típusú repülőgépek keverékét használja. A vállalat egy leányvállalatot is üzemeltet , az Edelweiss légitársaságot, amely elsősorban turisztikai célpontokba irányuló járatokra összpontosít.
A légitársaság a csődbe ment Swissair közvetlen utódja.
További tippek a repüléshez Swiss International Air Lines
Akár először, akár többször repül a Swiss International Air Lines oldalon, nézze meg hasznos tippjeinket és ajánlásainkat:
Van még kérdés?
Ha bármilyen kérdése vagy észrevétele van a cikkel kapcsolatban...
2 megjegyzések

Sziasztok, van valakinek tapasztalata járattörléssel és "jóváírással" kapcsolatban? Két héttel az indulás előtt áthelyezték a jegyeimet, és tulajdonképpen ez így volt kényelmes, ezért lemondtam az összes járatot magamnak és a páromnak (Prága-Bali és vissza). Csak egy e-mailt kaptam, hogy törölték, és hogy keressek egy asszisztenst, ha szeretnék foglalni valamit. Próbáltam az ai asszisztensüket és azt mondta, hogy a jóváírás nem átruházható. De több információt még nem tudtam tőlük szerezni, hogy ez valójában hogyan fog működni, és arról sem kaptam semmilyen infót, hogy meddig érvényes a kredit stb... Előre is köszönöm :)
Ha a vadonatúj A350-essel szeretnél repülni, egy ideig még Prágából is lehet majd.
https://zdopravy.cz/obrazem-swis...ne-262230/
Vannak jegyeim decemberre. Remélhetőleg az elsőt kinyitják :D
Olyan bunkó vagyok. Tegnap délután a zürichi váróteremben ültem, és fogalmam sem volt róla, hogy az első A350-es éppen oda érkezik.
Ez egy lehetőség a permetezők számára, hogy hozzáadják a címkét.
Gyönyörű gép, volt szerencsém kipróbálni az LH-val az USA-ba és vissza C-ben, és tényleg nagyszerű volt. Aki a repülés híve vagy kényelmesnek találja, annak az ideiglenes bevetés Zürichbe nagyszerű, C-ben is elérhető a 11/17-es ünnep környékén elfogadható pénzért vagy mérföldekért egy kis felárral a taxikért. Mérföldekért inkább business osztályon éri meg, mivel az A350-en már magasabbak az árak (valószínűleg nagyobb a kereslet), míg mérföldekért fixen tartják, mint a többi járatot aznap. A csütörtök-hétfői váltás pedig egy hosszú hétvégére ad lehetőséget. És a svájci légiutas-kísérők az A330-ason az Atlanti-óceán felett idén azt mondták, hogy nagyon várják már az A350-est :-)
@Lukas888. Párszor repültem az A350-essel az LH-val C-ben és nem tűnt nekem "félelmetesnek".
Az új LH utastér sem néz ki túl jól. A PE borzalmas, rosszabb, mint az eredeti, a C pedig egy káosz. Aztán mennyi időbe telik egy termék bevezetése, mennyi dicsekvést írt az LH és még ajtók sincsenek rajta az első üléseken kívül.
De azért a régihez képest előrelépés...