A Sky Express járatát törölték vagy legalább 2 órát késik? Akkor jogosult személyenként 600 euróig terjedő kártérítésre.
A kártérítést közvetlenül a légitársaságtól vagy egyszerűen és ingyenesen igényelheti a szakosodott ügynökségektől.
A 261. EK-rendelet szerinti kártalanítás a Sky Express által üzemeltetett valamennyi járatra vonatkozik, mivel a légitársaságot Görögországban, egy uniós tagállamban jegyezték be.
A Sky Express járatának késése
Ha az indulási kapunál legalább 2 órás késést tapasztal, a Sky Express köteles a késés hosszával arányos ingyenes frissítőket biztosítani Önnek.
Ha a késés hossza az érkezési repülőtéren 3 óra vagy annál hosszabb, Ön szintén jogosult 250 eurótól 600 euróig terjedő pénzügyi kártérítésre, a két repülőtér közötti távolságtól függően.
Ön csak akkor jogosult pénzügyi kártérítésre, ha a késés a Sky Express hibájából következett be. További információért lásd: Kártérítés járatkésés esetén.
Távolság | Késés | Kártérítés |
---|---|---|
1 500 km-ig | 3h+ | 250 eur - online jelentkezés |
1 500 és 3 500 km között | 3h+ | 400 eur - online jelentkezés |
3 500 km felett | 3h+ | 300 eur - online jelentkezés |
3 500 km felett | 4h+ | 600 eur - online jelentkezés |
Törölt járat a Sky Express-szel
Ha a Sky Express több mint 14 nappal az indulás előtt törli a járatát, jogosult az ingyenes időpont módosításra vagy az eredeti jegyár visszatérítésére.
Ha azonban járatát kevesebb mint 14 nappal az indulás előtt törlik, automatikusan jogosult 600 eurót elérő pénzügyi kártérítésre is.
A kártérítés csak akkor jár, ha a légitársaság törli a járatot, és nem előre nem látható körülmények miatt.
A kártalanítás igénylésének helye
A kártérítést közvetlenül a légitársaságnál igényelheti a következő weboldalon megadott elérhetőségeken: skyexpress.gr/en/company.
A légitársaságok azonban gyakran megpróbálják elkerülni a kártérítést, és az egész kártérítési igényt figyelmen kívül hagyva és hazudva elhúzni, ezért forduljon közvetlenül az ügynökséghez.