SAS Scandinavian Airlines dióhéjban

A Scandinavian Airlines, ismertebb nevén SAS, egyszerre három ország nemzeti légitársasága. Dánia, Svédország és Norvégia közös projektje, bázisai Koppenhágában, Stockholmban, Oslóban és kisebb skandináviai városokban vannak.
A SAS 2024-ben lép át a Star Alliance-ból a rivális SkyTeambe.
Foglaljon szállodát Skandináviában
A SAS mintegy 120 repülőgépből álló flottát üzemeltet kék-fehér Airbus A320-as (minden sorozat), Airbus A330-as és Airbus A350-es típusokból. A kevésbé forgalmas útvonalakon a SAS Embraer E190, Bombardier CRJ-900 és ATR 72 típusú repülőgépeket is üzemeltet.
További tippek a repüléshez SAS Scandinavian Airlines
Akár először, akár többször repül a SAS Scandinavian Airlines oldalon, nézze meg hasznos tippjeinket és ajánlásainkat:
Van még kérdés?
Ha bármilyen kérdése vagy észrevétele van a cikkel kapcsolatban...
4 megjegyzések
Így hát jegyeket vettem Prágából Kirunába jövőre egy hétvégi sarki fényvadászatra. Örömünk nem tartott sokáig, a SAS nem csak időben változtatta meg a jegyeket, de ami a legfontosabb, 3 éjszakáról 1 éjszakára rövidítette a tartózkodásunkat.
Teljesen érthetetlen számomra, amikor még mindig az eredeti időpontokra kínálták a jegyeket ( más időpontban, mint én ).
Elhatároztam, hogy az emailben lévő ajánlat szerint lemondom a jegyeket, de a honlapon egyáltalán nem jelent meg a foglalás , ahol lemondani vagy egyéb műveletet lehetett volna ( csak az én utam, ahol szolgáltatásokat lehetett volna hozzáadni ) .
Le kellett töltenem egy alkalmazást , ahol lehetőség volt a lemondásra .
Érthetetlen számomra , amikor a repülési naptárban x alkalommal kínálnak egy járatot egy napra , miért halasztotta el a járatunkat két nappal...... .
Ha egy járatot elhalasztanak vagy törölnek, a rendszer automatikusan átkönyveli azt, és néha ezek teljesen értelmetlen járatok lehetnek. Ha repülni akartál, csak fel kellett hívnod őket, és ők úgy változtatták meg a járatokat, ahogy te akartad...
Az író számára nyilvánvalóan érthetetlen az a gondolat, hogy kapcsolatba léphet a légitársasággal...
@Jox , az író egy idióta, aki az ő angol nyelvtudásával nem merne telefonálni ezen a nyelven.
Természetesen kerestem más módját az ügyfélszolgálattal való kapcsolatfelvételnek, sajnos a CHAT csak egy robot AI volt, ami csak általános információkat adott, és nem találtam más lehetőséget a telefonon kívül......
Bosszantott az oldal nem funkcionalitása , a jegyváltás tapasztalatlansága ( nem tudom, marad-e az eredeti ár ?) , a rövid csatlakozás és így a teljes repülési idő elvesztése - ami az egyik motiváció volt ( az árral együtt), hogy megvegyem ezt a jegyet.
Az így érintetteknek általában nem okoz gondot, hogy találjanak egy olyan áldozatot, aki megfelelő nyelven tud kormányozni, és aki megoldja helyettük a problémát. 🙂 Egyébként a chat-en élő ügynökkel is kapcsolatba léphet, és vannak fordítók is.
Ez egyszerűen hülyeség... Prémium jegyeket töröltem, a honlap szerint 25 euró volt a díj jegyenként, nekem ennyi elég volt. Végül lustaságból lemondtam az appban és nincs díj, mérföldek vissza és adók másnap a számlán👍.

Sziasztok, van valakinek aktuális tapasztalata arról, hogy a SAS Skyteamhez való csatlakozása után elismerik-e a Flying Blue előnyeit? Nekem Silver van és ezért kellene poggyászkedvezményt kapnom, amit a SAS app nem mutat. Szóval nem tudom, hogy nem ismerik el, vagy még nem kötötték össze a rendszereket. 🤷

Tehát a legfontosabb, hogy biztosítsuk, hogy nem az intelligens tarifa van rajta.

Tehát a tarifában a SAS Go Light a legolcsóbb. Csak hát a Skyteamnél még a legolcsóbb viteldíjhoz is kell poggyász. Ez így működik a KLM-en, AirFrance-en, Korean-on,... de nem tudom, hogy a SAS-on már működik-e.

Papíron ennek így kellene lennie, de a gyakorlat nyilvánvalóan más, még az elit plusz embereknek is... A tuti dolog a géppuska, szóval hívj vagy írj.
Volt SAS GO Light jegyed, az a jegy kivételes, ha SAS GO Light jegyed van, akkor a bónusz programból részesülsz.
amit igénybe veszel, nem biztosítanak neked ingyen extra poggyászt. Ebben az esetben neked kellett fizetned a poggyászért.
Ezt írja a Skyteam hivatalos honlapja:
"Egy további poggyász a jegyfeltételekben foglalt poggyászokon felül (kivéve a 'Go Light' jegyeket).
A plusz poggyász súlya 'darab koncepció' esetén a foglalási osztályban foglalt poggyász súlyát tükrözi. 20 kg 'súly koncepció' esetén."
https://www.skyteam.com/en/frequent-flyers/ Link az említett weboldalra:
Várjuk, hogy újra a fedélzeten üdvözölhessük Önt, ha erre lehetőségünk nyílik!

Köszönöm!

Ezért küldök egy tényleges tapasztalatot. A SAS integrálódott, és pár hete még azt is elkezdte mutatni az app, hogy a Flying Blue Goldon ingyenes poggyászom van, még a Go Light tarifán is.
SAS Go Light viteldíjjal utazom, és a SAS honlapja szerint személyenként két csomagra vagyok jogosult - lásd a mellékelt nyomtatott képet. A Pelican, amelyen keresztül a jegyeket vásároltam, ismét azt mondja, hogy csak egy csomagra vagyok jogosult. Szóval most kicsit összezavarodtam, hogy mit higgyek:) Gondolom, a SAS honlapján található információk kulcsfontosságúak.
Ezek a pontatlanságok gyakran azért fordulnak elő, mert a légitársaság a személyes tárgyakat nem poggyászként tünteti fel. Valószínűleg ezért van az, hogy a Pelican csak 1 szabványos kézipoggyászt igényel.
Köszönöm:)